loading...
پرسپولیس
پورقربان بازدید : 96 چهارشنبه 19 آذر 1393 نظرات (0)

حتي حاضر بودم با آمپول هم بازي کنم

کفشگري: برنامه‎ريزي ليگ ما را به اين روز انداخته


با مصدوميت مهرداد کفشگري و از دست دادن بازي با فولاد بدشانسي هاي پرسپوليس کامل شد. اين تيم حالا به جز احمد نوراللهي بازيکن ديگري را در پست هافبک دفاعي ندارد و به احتمال زياد محمد نوري يا يک دفاع وسط ديگر در اين پست بازي خواهد کرد.


هافبک پرسپولیس در مورد مصدومیتش به "ورزش سه" گفت: دیروز زمانی که از تمرین می‌ آمدم احساس کردم شکم به شدت درد می‌ کند. البته اول فکر می‌ کردم چیز خاصی نیست و به خاطر درگیری های سر تمرین بوده ولی چند ساعت گذشت و من حتی دیگر راه هم نمی‌ توانستم بروم. صبح سر تمرین رفتم و دکتر گفت که بازی نکنم بهتر است.

او در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی افتاد که مصدوم شد هم گفت: چیز خاصی نبود. من در تمرین چند تکل بلند زدم و همین باعث شد عضلات زیر شکمم کشیده شود. به هر حال فوتبال است و از این اتفاق ها می‌ افتد. دوست داشتم با آمپول هم که شده برای پرسپولیس بازی کنم اما دکتر به من گفت که احتمال دارد مصدومیتم تشدید شود.

کفشگری از برنامه ریزی سازمان لیگ حسابی انتقاد دارد: شما ببینید که این همه محروم و مصدوم چقدر ما را اذیت کرده است. به خاطر برنامه ریزی سازمان لیگ ما به این وضعیت افتاده ایم. از این طرف 4 روز به 4 روز بازی می‌ گذارند و از آن طرف 50 روز لیگ را تعطیل می‌ کنند. طبیعی است که با این برنامه ریزی بازیکنان به این روز می‌افتند.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • دانلود فیلم ایرانی
  • انجام پایان نامه مدیریت
  • پایان نامه مدیریت
  • تور کیش
  • بهترین دکتر عمومی در تهران
  • فروش گیفت کارت با گیفتی
  • مشاوره پایان نامه ارشد کامپیوتر
  • خرید سرور اختصاصی آلمان
  • چاپ کاتالوگ چاپ بروشور
  • تور ارمنستان
  • خرید فیلتر شکن در امپراتور وی پی ان
  • تور دبی
  • خرید جم کلش رویال
  • تجربیات معلمان
  • فروشگاه اینترنتی لباس
  • فروشگاه اینترنتی لباس
  • خرید جم کلش
  • خرید جم کلش رویال
  • دانلود مقاله با فرمت word
  • دانلود مقاله با فرمت word
  • دانلود مقاله با فرمت word
  • دانلود آهنگ جدید
  • sitemap
  • داستان عاشقانه
  • تصفیه آب معصومی
  • خرید عطر و ادکلن
  • نرم افزار انبارداری
  • نرم افزار حسابداری انبارداری
  • نرم افزار جامع انبارداری
  • برنامه انبارداری
  • بهترین نرم افزار انبارداری
  • نرم افزار انبارداری
  • نرم افزار حسابداری انبارداری
  • نرم افزار جامع انبارداری
  • برنامه انبارداری
  • بهترین نرم افزار انبارداری
  • تشریفات
  • نرم افزار وکالت
  • نرم افزار انبارداری
  • نرم افزار دندانپزشکی
  • نرم افزار املاک
  • درمان
  • اورانوس
  • ثبت لینک
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 174
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 58
  • بازدید سال : 965
  • بازدید کلی : 16,262